Przejdź do głównej zawartości

Wyprawa 2017! Już za tydzień

Cześć wszystkim! 


Wracam na bloga po sesji na studiach, ale znów mnie tu trochę nie będzie. Powód to WYPRAWA ROWEROWA 2017, która rusza 26 czerwca :) 

Przygotowań do niej jest sporo. Trzeba sprawdzić rower, wyczyścić, wymienić zużyte części, założyć bagażnik, błotnik i szosowe opony, gdyż na co dzień mój rower jest bardziej mtb niż trekkingowy :) 
Muszę też przygotować siebie, pakowanie i niekończące się zakupy, to szampon, to jeszcze zapomniałam o kremie do opalania... Dobrze, że zrobiłam wcześniejsze posty tu na blogu. Przyznam się szczerze, że sama z nich z wielką chęcią korzystam, bo zapominać to przecież rzecz ludzka :) 

Wyprawa do...
W tym roku nasza osiemnastoosobowa ekipa rowerowa wybiera się, by zdobyć Półwysep Iberyjski! Ruszamy z Lyon, a naszym głównym celem jest Fatima. Po drodze mamy w planach również Santiago de Compostela, Hiszpańskie Guadalupe, czy Lourdes u podnóża Pirenejów, ale wszystko zależy od sił, pogody i wielu innych czynników :) Ostateczna data zakończenia wyprawy jest już znana, gdyż wyznacza ją bilet lotniczy z Lizbony- 22lipca. Do tego czasu nie będę miała możliwości wrzucania postów z drogi, ale to nie znaczy, że nie ma miejsca w internecie, gdzie nie będzie takich bieżących informacji o nas oraz zdjęć. Serdecznie chciałabym zaprosić każdego zainteresowanego na naszego funpage na facebooku, który nazywa się Fa-TEAM-a  --> LINK
Będą pojawiały się tam codzienne relacje, czyli co u nas, gdzie aktualnie jesteśmy, ile przejechaliśmy oraz zdjęcia :) Będzie mi bardzo miło, gdy polajkujecie naszą stronę oraz czasem w komentarzach dacie mi znać, że jesteście z mojego bloga :) 

Po powrocie oczywiście zamieszczę parę postów o tegorocznym wyjeździe, gdy coś szczególnie Was będzie ciekawić, dajcie mi znać! :) 

Wracam do przygotowań, których końca na razie nie widać :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ALLELUJA!

Chrystus zmartwychwstał!  Może okres świąteczny już za nami, ale to nie oznacza, że skończyły się powody do radości. Wręcz przeciwnie! Pogoda jest tak piękna w swej zmienności, trzeba tylko zakładać czapkę i z niej korzystać, a przy okazji spalać mazurki i inne Wielkanocne przysmaki :) 

Wyprawa do Fatimy 2017

Tegoroczna wyprawa już za nami!  Powoli staram się uporządkować wszystko, w tym zdjęcia ;)  A póki co, zobaczcie jak to na niej było! Polecam włączyć w full HD :) 

Łyżwy i Jeziorak

Łyżwy i Jeziorak? Gdy tylko napisałam pierwszy a zarazem ostatni egzamin, rzuciłam książki i wróciłam do mojego miasta. Miasta, w którym jest Jeziorak. Nietrudno zgadnąć, że mowa tu o Iławie. Mrozy zdały test, bo całe jezioro zamarzło i to na tyle, że można było spokojnie wybrać się na łyżwy!